• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

چگونگی انتخاب رینگ مناسب برای خودرو ؟


آیا به دنبال رینگ های جدید برای ماشین خود هستید اما نمی دانید چه نوع رینگی را و چه سایزی را خریداری کنید ! تنوع بسیار بالا در سایز، نوع رینگ و برندهای متفاوت در بازار باعث می گردد تا شما دچار آشفتگی شوید و ندانید که چه رینگی برای خودروی شما مناسب است. در این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تا مجموعه کاملی از رینگ ها را بشناسید تا به راحتی بتوانید آن را برای وسیله نقلیه خود انتخاب کنید.

ویژگی های لاستیک پرفروش میشلن با طرح گل CrossClimate 2


میشلن ، برندی در حوزه تولید انواع لاستیک که امروزه به عنوان اولین و بهترین برند لاستیک خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود و بسیار محبوب نیز است، از سال 1889 تاسیس گردیده و در این سالها با تولید تایرهای باکیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت کسب کند.

خرید بهترین لاستیک برای تویوتا لندکروز


لندکروز خودرویی چهار چرخ محرک (four wheel drive) است که توسط شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا تولید می شود. این مدل از طولانی ترین سری مدل های تویوتا و دومین شاسی بلند تولید شده پس از شورولت سابربن است.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TC101


تراینگل یکی از بزرگترین شرکت های تولید لاستیک در چین است که در حال حاضر با فروش انواع محصولات خود از قبیل: لاستیک سواری ، لاستیک شاسی بلند ، لاستیک کراس اور ، لاستیک باری و اتوبوسی ، لاستیک سنگین و نیمه سنگین راهسازی و کشاورزی در سراسر دنیا و در بیش از 170 کشور شهرتی جهانی پیدا کرده است ، بطوریکه نام اتراینگل در بین 20 برند مطرح دنیا قرار گرفته است.

قیمت، آخرین گزینه انتخاب تایر خودرو


در انتخاب لاستیک مناسب، قیمت آخرین گزینه ای است که باید ملاک انتخابتان قرار گیرد بیشتر آشنا شوید

اهمیت رینگ خودرو


رینگ و لاستیک علاوه بر زیبایی و جلوه ی ظاهری ای که به خودرو می دهد، باعث نگهداری لاستیک و همچنین بهبود در عملکرد تایر نیز می گردد. بسیاری از افراد به دلیل ظاهر زیبا روی رینگ ها تمرکز می کنند و سبک یا اندازه رینگ ها را تغییر می دهند تا ظاهری جدید ایجاد کنند، اما باید گفت که رینگ ها فراتر از دادن یک ظاهر خوب به خودروی شما می باشند.

پلاس سایزینگ!


همه رانندگان و طرفداران ماشین میدانند که بزرگ کردن سایز لاستیک کاری بسیار محبوب و پرطرفدار است. اما اینکه چقدر افزایش سایز باید داشته باشیم بسیار مهم است. به این کار اصطلاحا پلاس سایز کردن میگویند.

لاستیک موتورسیکلت


موتورسیکلت دارای قطعات زیادی می باشد. هر کدام از این قطعات در کنار هم قرار گرفته اند و هر کدام وظیفه ی به خصوصی دارند.

بهترین لاستیک برای اسپورتیج


اسپورتیج، یکی از محبوب ترین های کلاس کراس اوور از محصولات پر فروش خودروسازی کیا است که برای اولین باردرسال 2008 وارد ایران شد. این خودرو محصولی از کشور کرۀ جنوبی است.

تغییر سایز رینگ و تاثیرات آن بر عمکرد خودرو ؟


این روزها خیلی از رانندگان بر این باورند که افزایش سایز رینگ و لاستیک اتومبیل، در افزایش قدرت مانور و فرمان‌پذیری آن بسیار موثر است، برخی نیز این کار را به منظور اسپرت کردن خودرو و افزایش زیبایی آن انجام می‌دهند.

بهترین لاستیک برای پژو پارس


خودرویی با همان شخصیت پژو 405  که به عنوان یک گام کوچک در خودروسازی داخلی بشمار میرود. ظاهری جذاب و زیبا با چهره نسبتا خشن که بیشتر مورد علاقه مصرف کنندگان قرار گرفت.

درباره لاستیک یزد تایر بیشتر بدانیم !


بخش قابل توجهی از محصولات یزد تایر برای تامین مصرف شرکتهای خودرو ساز و کارخانجات ساخت موتورسیکلت و دوچرخه در کشور بکار میرود و مابقی فروش داخلی از طریق شبکه نمایندگی در سراسر کشور توزیع می گردد

اسپرت کردن رینگ و لاستیک


امروزه خرید لاستیک سایز پهن و بزرگ کردن سایز رینگ مرسوم شده است که اصطلاحا به آن اسپرت کردن ماشین گفته میشود. انتخاب سایز مناسب برای این کار بسیار حائز اهمیت است. در اکثر اوقات افراد طبق مد روز سایز لاستیک خودروی خود را تغییر میدهند.

علائم درج شده روی دیواره لاستیک به چه معناست؟


 بر روي ديواره خارجی تایر (لاستیک ها)، اعداد و كدهایي درج شده است كه در حقيقت شناسنامه تاير خودرو هستند. در شكل مفهوم اين علائم بيان شده است. در ادامه به شرح برخي از مهمترين آنها از دید هایپر تایر میپردازیم:

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0